Services

  • host
  • hostess
  • conference assistant
  • hospitality model
  • promotieteam
  • receptioniste
  • suppoost
  • gastvrouw
  • gastheer
  • teamleider
  • event manager
  • event organiser

Kortom van één hostess op uw stand, een aantal gastheren op uw event,  een pro-actief promoteam, tot en met het persoonlijk ontvangen,  registreren en begeleiden van 10.000 (internationale) bezoekers op uw congres, wij en onze medewerkers nemen met veel plezier uw werk uit handen!

Hosts & Hostessesvoor protocolaire VIP ontvangst voor beurzen, congressen en events in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Rotterdam en de rest van Nederland.
Onze hosts en hostesses als visitekaartje van uw organisatie! Een goed verzorgd uiterlijk, een gezonde dosis enthousiasme, gastvrij en charmant, een professionele en servicegerichte instelling & goede communicatieve vaardigheden, dat zijn de basiskenmerken van onze hosts & hostesses. Daarnaast wordt er per opdracht, en dat kan bij iedere opdrachtgever anders zijn, geïnventariseerd wat de specifieke wensen zijn ten aanzien van het in te zetten personeel (qua leeftijd, talenkennis, ervaring, kleding etc.). Zodat wij in staat zijn om te kunnen adviseren (qua aantallen, uitvoering van de werkzaamheden e.d.) maar ook om de juiste gastheren en gastvrouwen voor u te kunnen selecteren en goed voor te bereiden op hun specifieke opdracht. Want vaak is het net dat kleine beetje extra inzet en betrokkenheid dat het verschil tussen goed en uitzonderlijk bepaalt!

Conference AssistantsVoor uw Congres in World Forum Den Haag Doelen Rotterdam Ahoy Rai Amsterdam Jaarbeurs Utrecht Conferentie of Summit?
Onze Conference Assistants staan voor u klaar om u te assisteren bij uw congres, conferentie of bijeenkomst. Een uitgebalanceerd team representatieve en ervaren conference assistants met talenkennis en protocol ervaring ondersteunen u graag bij de ontvangst, registratie, begeleiding en placering van uw deelnemers, sprekers en pers. Van het bemannen van de informatiebalie, het begeleiden van sessies in subzalen tot garderobe alles kunt u met een gerust hart aan ons overlaten. Evenals de Meet & Greet op Schiphol, treinstations en andere airports, de ontvangst in de hotels, de begeleiding van tranfsers......en nog een stapje verder gaan onze Service en Liaison Officers als het gaat om de begeleiding en organisatorische ondersteuning van internationale delegaties. Wij en onze conference assistants nemen met veel plezier al uw werk uit handen!

Hospitality Modelsin de Rai Amsterdam, Jaarbeurs Utrecht, Ahoy de Doelen Rotterdam World Forum Den Haag VIP Event Models voor high-end events
Kronenburg Hospitality Models sieren graag uw event!  Een goed verzorgd uiterlijk, een gezonde dosis enthousiasme, gastvrij en charmant, een professionele en servicegerichte instelling & goede communicatieve vaardigheden, dat zijn de basiskenmerken van onze Hosts & Hostesses. Maar soms zijn er evenementen, denk bijvoorbeeld aan gala's of andere bijzondere events, waarbij u op zoek bent naar dat beetje extra qua looks. Speciaal daarvoor heeft Kronenburg Hospitality Models; mooie, elegante Dames en Heren.  En natuurlijk kunt u ook de zorg voor specifieke kleding, accessoires aan ons overlaten. Variërend van een zakelijk formeel pak met kleurrijke accenten tot een modieuze of zelfs hippe outfit. Wij gaan graag voor u op pad en blijven hierbij uiteraard binnen budget. Tenslotte maken onze styling en visagie op locatie het helemaal af!

Promotieteamsin Den Haag Amsterdam Utrecht Rotterdam
de Randstad of heel Nederland van Groningen tot Maastricht promotieacties met resultaat!

Campagnes die het verschil maken! Vlot, spontaan, enthousiast, communicatief, proactief, een gedreven salesmentaliteit en altijd vriendelijk én beleefd. Dat zijn de basiskenmerken van onze promotiemedewerkers en promotieteams. Maar Kronenburg Promotie & Begeleiding gaat, als u dat wil, een stapje verder! Naast de selectie van het juiste promotieteam en een effectieve training, zijn wij ook in staat een wezenlijke bijdrage te leveren aan de conceptontwikkeling en begeleiding van uw activiteiten. Wij verzorgen het hele traject van A tot Z. We assisteren bij de voorbereidingen, logistieke planning, organisatie, houden u op de hoogte middels tussentijdse evaluaties en zorgen voor een gedetailleerde rapportage achteraf. Van het persoonlijk bezoeken van 4.800 huisartsen tot een effectieve ludieke promotie op een beurs, onze jarenlange ervaring staat garant voor een geslaagde actie waar u nog lang met plezier aan terugdenkt.

RECEPTION & SUPPORTRepresentaieve Receptionistes en Telefonistes in Den Haag Amsterdam Utrecht Rotterdam
Advocatenkantoren en Banken gingen u voor!

Als onderdeel van onze Hospitality Services en verzorgt onze divisie reception & support voor diverse opdrachtgevers de dagelijkse en last-minute bezetting van receptiebalies, telefooncentrales, vergadercentra en service desks. Ons Happy Poule systeem garandeert u 100% bezetting, de nodige flexibiliteit, continuïteit, een gemotiveerde poule en altijd een tot in de puntjes geïnstrueerd team, waarbij een stralende glimlach natuurlijk niet ontbreekt! Met een puur hospitality gevoel zorgen onze medewerkers voor een gastvrij en fris ontvangst van uw gasten en klanten. Onze medewerkers zijn ervaren, professioneel en bovenal servicegericht. Met een flexibele instelling zijn zij natuurlijk ook inzetbaar bij overige ondersteunende office werkzaamheden. Kortom, uw visitekaartje is onze service!